Klantenservice – mevrouwen

Ik schreef:

“…Vandaag haalde ik bij jullie vestiging Rotterdam 3 films op (waarvan 2 dia-films), die ik door jullie heb laten ontwikkelen. Gezien onder mijn scanner, blijkt dat de dia-films vol met afdrukken van vingers zitten. Ik kan me niet voorstellen dat dát jullie bedoeling was en zéker die van mij…”

Zij (de Hema-klantenservice-mevrouw) antwoordde:

“…U kunt uw (digitale) foto’s opnieuw aanbieden, bij voorkeur op een CD-rom met een geprint overzicht van de bestelde aantallen en formaten (wellicht heeft u nog de e-mail met het overzicht van uw bestelling). U levert het, tezamen met de klachtfoto’s en een omschrijving van de klacht in bij de HEMA. Zij sturen het geheel in een service-envelop naar ons fotolaboratorium, ter beoordeling van uw klacht. Indien het bestand dit toelaat zullen er nieuwe afdrukken voor u worden gemaakt…”

Zucht…

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Scroll naar boven