Helpdesk

Vastbijtertje als ik ben, vandaag opnieuw de helpdesk gebeld. Ik denk altijd maar zo: eens heb ik een gelijkgestemde ziel aan de telefoon, die er niet gelijk van uit gaat dat het probleem bij de klant ligt, maar dat er in een heel groot bedrijf vaak veel dingen fout kunnen gaan.

“Goedemorgen, misschien ijdele hoop, maar kunt u misschien vandaag nagaan waarom mijn internetverbinding zo slecht is?”
“Dordrecht zegt u? Ik zal eens kijken of er in uw buurt een storing gemeld is”

-even stil-

“Ja hallo, daar ben ik weer. Er is momenteel een storing. Er hebben meer mensen klachten over hun verbinding en inmiddels hebben wij het probleem in onderzoek. Ik kan u niet vertellen hoe lang het gaat duren, maar we zijn er mee bezig”

Ok, dan.
Ondertussen ben ik lekker aan het spelen geweest met water.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Scroll naar boven